انواع دیگ های آبگرم | تا20درصد تخفیف فروش دیگ آب گرم

انواع دیگ های آبگرم | تا20درصد تخفیف فروش دیگ آب گرم

بازدید کننده گرامی لطفا تا انتهای مقاله نصب و راه اندازی بویلرهای روغن داغ با ما همراه باشید لازم به یادآوری می باشد که کارخانه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه در تولید انواع متنوع از دیگ آب گرم با قیمت های استثنایی و تا 20% تخفیف و ارسال رایگان در خدمت شما صنعتگران گرامی می باشد لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان در مورد خرید دیگ روغن داغ با یکی از شماره های 05135411722 - 09155807005 - 09157607106 - 09371889859 با مهندسین و متخصصین خط تولید کارخانه مشهد بخار در ارتباط باشید.


مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید انواع دیگ آبگرم گرم در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 
انواع دیگ های آبگرم | تا20درصد تخفیف فروش دیگ آب گرم

مهمترین و اساسی‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید انواع دیگ آبگرم گرم در نظر گرفته شود عبارتند از:

1. نوع و ظرفیت دیگ: تعیین کنید که برای چه منظوری می خواهید از دیگ آبگرم گرم استفاده ‌کنید؟ آیا برای استفاده خانگی است یا تجاری؟ این انتخاب بر روی نوع و ظرفیت دیگ تأثیر می‌گذارد.

2. جنس ساخت و کیفیت: دقت کنید که دیگ آبگرم گرم از جنس با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد. استفاده از جنس‌هایی مانند استیل ضد زنگ، آلومینیوم یا مس، کیفیت و عمر مفید دیگ را بالا می‌برد.

3. قابلیت کنترل دما و ایمنی: مطمئن شوید که دیگ آبگرم گرم دارای قابلیت کنترل دما و تنظیم است. همچنین، وجود موارد ایمنی‌ مانند قفل ایمنی، سیستم خاموشی خودکار در صورت داغ شدن بیش از اندازه و ... بسیار مهم است.

4. مصرف انرژی: انرژی مصرفی دیگ آبگرم گرم نیز باید در نظر گرفته شود. انتخاب دیگی که در مصرف انرژی بهینه باشد، نه تنها به کاهش هزینه‌های برق شما کمک می‌کند بلکه محیط زیست را نیز حفظ می‌کند.

دیگ آب گرم  در حالت کلی از نظر جنس به دو دسته ی زیر تقسیم می شود:

  •     دیگ های آبگرم فولادی
  •     دیگ های آبگرم چدنی

این دسته بندی از رایج ترین تقسیم بندی های دیگ های آبگرم می باشد.

دیگ های آبگرم فولادی

دیگ های آبگرم فولادی، بویلر هایی هستند که در آن از فولاد کربنی به عنوان متریال در بویلر استفاده شده است.

این نوع از دیگ های آبگرم به صورت زیر تقسیم بندی می گردد:

بویلر های فایرتیوب آبگرم  (ویکی صفحه بویلر فایرتیوب)

بویلر های واترتیوب آبگرم

بویلرهای فایر تیوب آبگرم

یا لوله آتشین، بویلر هایی هستند که با عبور آتش و دود از درون لوله ها، آب اطراف لوله ها را به درجه حرارت مورد نظر می رساند.این بویلر ها یکی از انواع بویلر های فایر تیوب هستند که برای تولید آبگرم  مورد استفاده قرار می گیرند. (ویکی صفحه بویلر فایرتیوب)

بویلرهای واتر تیوب آبگرم

بویلر های آبگرم واترتیوب یکی از انواع بویلرهای آبگرم است که جدیدا در دنیا به صورت عمده مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از بویلر ها از انواع بویلر های واترتیوب است که برای تولید آبگرم مورد استفاده قرار می گیرند.

بویلر های واتر تیوب آبگرم  دارای راندمان بالاتری از انواع دیگر بویلر های آبکرم است. در این نوع از بویلر ها آب در درون لوله ها می باشد و بنا بر قوانین استوانه های جداره نازک توان تحمل فشار بالاتری را دارند

دیگ های آبگرم چدنی

در این نوع از دیگ ها از چدن به عنوان متریال اصلی استفاده شده است. این دیگ ها نسبت به دیگ های فولادی عمر کوتاه تری دارند ولی حمل نقل آن ها بسیار آسان تر است. این نوع از دیگ های آبگرم تحمل فشار های بالا را ندارند و معمولا در گرمایش ساختمان هایی با ارتفاع کم از آن ها استفاده می شود.

اکونومایزر در دیگ آب گرم

معمولا دمای دود خروجی  از دودکش دیگ های آبگرم، بالاتر از 150 درجه می باشد که این دود به فضای محیط وارد می شود و در حقیقت اتلاف حرارتی به حساب می آید. با استفاده از یک نوع مبدل حرارتی در این مسیر، که در درون لوله های آن،  دود و در خارج آن (در پوسته) آب ورودی بویلر وجود دارد می توان از این انرژی در حال اتلاف استفاده کرد. به این دستگاه اکونومایزر بویلر گویند.